Black Rebel Motoyrcycle Club - Take them on, On you Own (2003)

1 comentario:

conan dijo...

Látja, „őrült” vagyok a leírás miatt, mert ez nem az igazságszolgáltatás órája - remélem, a képeim is. Noha a Classic Fusion Orlinski sorozat januárban indult Genfben (a Hublot nem SIHH márka,replika órák csak a kiállítási időszakban jelennek meg valahol Genfben, mielőtt az összes újdonságukat a BaselWorldon mutatják be), ez az „All Black” verzió nem volt a az indító darabok - vagy matt kék kerámia vagy szuperfényes, teljesen csiszolt titán. Személyes megjegyzésként,rolex replika bár szeretem a Hublot All Black óráit, nem hiszem, hogy ez az Orlinski legjobban feketében néz ki. Valójában azt hittem, hogy a kék és a titán verziók olyan formává változtatják ezt a formát, amellyel megérdemelte. Azonnal izgatottak voltam azokról, akiknek rövid áttekintése közben láttam őket,replika óra de megfontolhattam ennek az All Black verziónak a hosszú távát, mivel ez volt a felülvizsgálat tárgya. Essünk neki.